portal osiedli, dzielnic i miast

Forum - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Błękitna Kaskada - sprawy osiedlowe » Forum » Budynek nr 4b
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

Budynek nr 4b

Idź do strony Poprzednia    1, 2, 3    Następna     Odpowiedz do tematu    
Autor Wiadomość
gogo
Zaglądajacy


Dołączył: Czw Gru 21, 2006 15:10
Posty: 11

PostWysłany: Wto Maj 01, 2007 15:22    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

odbiory do konca maja, juz nie moge sie doczekac kiedy stane na swoich betonach i bede rozmyslac co i jak urzadzic. Pozdrawiam wszystkich mieszkanców Jacek z m 27 Smile
Necho
Bywalec


Dołączył: Śro Lip 05, 2006 8:26
Posty: 35

PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 13:18    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

Czesc.

Dostal ktos juz moze powiadomienie o terminie odbioru?
Podobno na pierwszy ogien idzie parter.
gRosziuk
Zaglądajacy


Dołączył: Pon Sty 29, 2007 20:14
Posty: 10

PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 23:08    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

Necho napisał:
Czesc.

Dostal ktos juz moze powiadomienie o terminie odbioru?
Podobno na pierwszy ogien idzie parter.


my jeszcze nie ale czekamy, czekamy Smile

_________________
--
gRosziu
grosziu@gmail.com
Necho
Bywalec


Dołączył: Śro Lip 05, 2006 8:26
Posty: 35

PostWysłany: Pon Maj 14, 2007 10:18    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

Dzwoniłem dzisiaj do Polservice'u.
Odbiory zaczynają się 28 maja.
Na dniach mają zacząć wysyłać powiadomienia.
dusia1802
Początkujacy


Dołączył: Pią Sty 05, 2007 17:16
Posty: 9
Skąd: Gdańsk-Chełm

PostWysłany: Pon Maj 14, 2007 18:49    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

To super Laughing Jak dostanę zawiadomienie to dam wam znać.Pozdrawiam
dusia1802
Początkujacy


Dołączył: Pią Sty 05, 2007 17:16
Posty: 9
Skąd: Gdańsk-Chełm

PostWysłany: Pon Maj 21, 2007 22:59    Temat postu: odbiory

Cześć wszystkim.Dziś otrzymałam zawiadomienie o odbiorze mieszkanka na 30 maja,moje lokum jest na parterze,pozdrawiam.
gogo
Zaglądajacy


Dołączył: Czw Gru 21, 2006 15:10
Posty: 11

PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 0:52    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

hura hura, no i sie zaczelo
Necho
Bywalec


Dołączył: Śro Lip 05, 2006 8:26
Posty: 35

PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 9:26    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

A ja mam odiór 31 maja. Szkoda tylko, że wraz z powiadomieniem o terminie odbioru Polservice przysłał mi listę swoich życzeń finansowych. Smile
Anitka
Stały bywalec


Dołączył: Pon Gru 25, 2006 18:27
Posty: 66

PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 9:44    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

A mozesz sie pochwalic jakie to zyczenia?? bo chce sie przygotowacSmile
Necho
Bywalec


Dołączył: Śro Lip 05, 2006 8:26
Posty: 35

PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 14:28    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

Alez prosze bardzo:
650 zl - przeszacowanie
350 zl - roboty dodatkowe (zgaduje, ze chodzi o koszt instalacji licznikow)
1250 - koszt licznikow CO, CW, ZW.
... a najgorsze, ze to jeszcze nie koniec.
Anitka
Stały bywalec


Dołączył: Pon Gru 25, 2006 18:27
Posty: 66

PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 14:58    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

To i tak masz niezleSmile mnie inflacja juz wychodzi jakies 1300zl roboty dodatkowe 900 (tutaj chodzi o zmiany w aranzacji np gniazda dodatkowe) wiec moja lista zyczen pewnie bedzie bardzo dluga i kosztowna....ehhhh
gRosziuk
Zaglądajacy


Dołączył: Pon Sty 29, 2007 20:14
Posty: 10

PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 15:10    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

Anitka napisał:
To i tak masz niezleSmile mnie inflacja juz wychodzi jakies 1300zl roboty dodatkowe 900 (tutaj chodzi o zmiany w aranzacji np gniazda dodatkowe) wiec moja lista zyczen pewnie bedzie bardzo dluga i kosztowna....ehhhh


u mnie inflacja 1800
roboty dodatkowe 600
no i liczniki tyle co u necho

_________________
--
gRosziu
grosziu@gmail.com
xfileah 
   

Bywalec


Dołączył: Śro Cze 28, 2006 21:54
Posty: 40
Skąd: Gdańsk, Błękitna Kaskada

PostWysłany: Wto Maj 22, 2007 18:48    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

Cześć Wam!

U mnie odbiór 31 maja o 12.00 (II pietro). Oczywiście też otrzymałam bajkową wprost listę życzeń finansowych, jakie Polservice kieruje pod moim adresem Crying or Very sad , ale cóż poradzić... płaczę i płacę. Czy mam inne wyjście? Smile

Pozdrawiam Szanownych Odbieraczy! Smile

x
riki
Nowy na forum


Dołączył: Sob Sty 06, 2007 21:02
Posty: 4

PostWysłany: Śro Maj 23, 2007 18:11    Temat postu: odbiór

witam wszystkich z 3
mieszkanie numer 11 mamy odbiór na 30.05.
przeszacowanie 2 510,14
liczniki 1 250,00

niepowiem żeby bylo tanio, ale trudno Surprised
pozdrawiam
Necho
Bywalec


Dołączył: Śro Lip 05, 2006 8:26
Posty: 35

PostWysłany: Śro Maj 30, 2007 10:51    Temat postu: Re: Budynek nr 4b

Dajcie znać Sąsiedzi, jak poszły dzisiejsze odbiory?
Jakieś niespodzianki? Usterki?
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzednia    1, 2, 3    Następna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Copyright © www.MojeOsiedle.pl 2001-2020   Forum Dyskusyjne MOJE OSIEDLE, DZIELNICA i MIASTO
Załóż forum  |   Kontakt  |   O nas  |   Regulamin   |  Reklama